مقدمه ای بر یادگیری ماشین – آموزش پایتون (جلسه دوم)

نوشته شده برای at 2018-11-02
3722 ۰

Intro to Machine Learning with Python – Second Session

پایتون (Python) به عنوان اصلی ترین زبان برنامه نویسی در حوزه یادگیری ماشین شناخته شده است. در این ویدیو، تیم یادگیری ماشین ایران به آموزش مفاهیم اولیه یادگیری ماشین و به ویژه برنامه نویسی پایتون (Python) می پردازد.

زبان برنامه نویسی پایتون، با توجه به انعطاف پذیری بسیار بالا و سادگی توسعه، محبوبیت زیادی پیدا کرده و کتابخانه های زیادی ایجاد شده و در دسترس عموم قرار گرفته است. این زبان در کاربردهای مختلف مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، داده کاوی، یادگیری عمیق و بینایی ماشین و برنامه نویسی وب ابزارهای بسیاری در اختیار قرار می گیرد.

آموزش های ارایه شده در جلسه دوم مقدمه ای بر یادگیری ماشین – آموزش پایتون

در جلسه دوم آموزش Python در Machine learning به مفاهیم زیر پرداخته شده است:

  • ادامه ساختمان داده های پایتون : String و Boolean
  • نحوه ساخت حلقه با استفاده از for و while
  • بررسی شرایط و Condition ها در پایتون
  • بررسی نحوه استفاده از اپراتورها در Python
  • Pip چیست و نحوه استفاده از آن

پایتون و یادگیری ماشین

 

همانطور که می دانید، امروزه علم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در اغلب فعالیت های صنعتی و کسب و کارها به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های تحقیقاتی و برنامه ریزی شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد و تصمیمات مهم و تأثیرگذار بر اساس پردازش ها و نتایج به دست آمده از Machine Learning و علوم مرتبط با آن می باشد. از طرف دیگر با توجه به رشد روز افزون زبان برنامه نویسی پایتون (Python) و نیز کتابخانه ها و ساختمان داده های بسیار مناسب و بهینه شده برای علم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، بستر بسیار مناسبی جهت فعالیت های این حوزه را فراهم نموده است.

همچنین Community بزرگ و آموزش های بسیار زیاد زبان برنامه نویسی پایتون ما را به سمت یادگیری و استفاده از Python در علم یادگیری ماشین هدایت می نماید. به طور خلاصه، پایتون یک زبان برنامه نویسی است که به شما کمک می‌کند تا کارهایتان را بسیار سریع تر نسبت به زبان های برنامه نویسی معمول که در گذشته استفاده می شده است، انجام دهید. با یادگیری پایتون (Python) شما می‌توانید بلافاصله اثراتش را در افزایش بازدهی و سرعت عمل و نیز کاهش هزینه‌های نگهداری مشاهده کنید. پایتون به عنوان یک زبان برنامه نویسی مفسری و متن باز در چند سال گذشته در بخش یادگیری ماشین و علم داده به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

در این ویدیو (جلسه اول)، آقای دکتر سهیل تهرانی پور، دانشجوی دکتری هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، به ارایه آموزش های مقدماتی پایتون و کاربرد آن در Machine Learning می پردازد.

نوشته مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *