andrew ng

هوش مصنوعی برای همه

نوشته شده برای at 2019-03-30
3756 ۰

AI For Everyone

Andrew Ng نامی آشنا برای کسانی است که حداقل یک بار به دنبال آموزش هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (Machine Learning) بوده اند. برای آشنایی بیشتر با Andrew Ng بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

دوره آموزشی هوش مصنوعی برای همه توسط Andrew NG

اخیراً در ادامه آموزش های ارایه شده در وب سایت معتبر Coursera، دوره ای با عنوان AI for Everyone (هوش مصنوعی برای همه) تدارک دیده شده است که آموزش های اولیه در سطح مبتدی را برای کارشناسان و متخصصان حوزه تجارت و بیزنس در نظر دارد. Andrew Ng در مورد این دوره آموزشی گفته است: “این دوره آموزشی به شما کمک می کند تا مفاهیم پایه ای مانند یادگیری ماشین (Machine Learning) و یادگیری عمیق (Deep Learning) و بخش هایی که قابلیت بهره مندی از علم هوش مصنوعی را دارد، درک کنید. در نهایت شما با نحوه تاثیرگذاری هوش مصنوعی بر جوامع بشری، دنیای امروز و تکنولوژی های نوظهور آشنا خواهید شد.” در حال حاضر شرکت‌ها باید از منابع سابق خود، حداکثر بهره‌برداری را داشته باشند تا در نهایت به سودآوری برسند. درعین‌حال شرکت های این حوزه باید به دنبال منابع جدید نیز باشند، تا از حیات و بقای آتی خود مطمئن شوند. برقراری تعادل بین این دو فعالیت، کمی عجیب به نظر می‌رسد. درواقع شرکت‌ها باید بین «بهره‌برداری» و «اکتشاف» تعادل برقرار کنند. این بهره وری با استفاده از هوش مصنوعی و علوم کامپیوتری قابلیت دستیابی بیشتری خواهد داشت.

هوش مصنوعی در جوامع امروزی

امروزه در عصر حاضر، هوش مصنوعی (AI) فقط مختص متخصصین و مهندسین نیست. در همین راستا، می توانید کاربردهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را در صنایع مختلف از قبیل تولید موسیقی، عکاسی ، هنر و حتی ادبیات و تولید شعر نیز مشاهده کنید. در لینک های زیر ویدیوهای جالبی از موارد اشاره شده در ارایه های TED Talks آورده شده است:

حضور هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در هنر

هوش مصنوعی چگونه می تواند یک موسیقی را طبق زندگی شما بسازد

چگونه به کامپیوترها یاد بدهیم تا تصاویر را بفهمند

با توجه به بررسی های به عمل آمده از طرف کارشناسان تیم یادگیری ماشین ایران، پیشنهاد می گردد اگر مدیر عامل یا مدیر بالاسری شما با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین آشنا نیست، این دوره را به ایشان پیشنهاد نمایید. حتماً پس از اتمام این دوره به مراتب، درک بهتری از شما و تخصص هایتان خواهد داشت.

جهت ثبت نام در این دوره از سایت Coursera بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.

کلاس آموزشی هوش مصنوعی برای همه Coursera

گرچه این دوره به صورت رایگان نمی باشد، اما امکان حضور در دوره به صورت رایگان و بدون دریافت مدرک نهایی می باشد. برای این امر بر روی Audit Course کلیک کنید.

نوشته مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *