کتاب یادگیری عمیق با تنسورفلو Pro Deep Learning with TensorFlow

نوشته شده برای at 2019-08-30
4347 ۰

اطلاعات کتابشناختی

عنوان کتاب: Pro Deep Learning with TensorFlow: A Mathematical Approach to Advanced Artificial Intelligence in Python
نویسنده: Santanu Pattanayak

ناشر: انتشارات Apress, 2017
تعداد صفخات: ۳۹۸ صفحه

آنچه پس از مطالعه این کتاب خواهید آموخت:

  • آموزش یادگیری عمیق به صورت Full stack با استفاده از TensorFlow و درک پایه ای الگوریتم ها و مفاهیم ریاضیاتی که برای شروع کار در این حوزه بسیار حیاتی می باشد.
  • تحقیق در مورد یادگیری عمیق را انجام داده و آزمایش هایی را با استفاده از TensorFlow انجام خواهید داد.
  • راه حل های پیچیده یادگیری عمیق را در تولید با استفاده از TensorFlow پیاده سازی و اجرا نمایید.

کتاب یادگیری عمیق با تنسورفلو

با سهولت استفاده از تنسورفلو، راه حل های یادگیری عمیق (Deep learning) را در برنامه ها و Application های تجاری پیاده سازی و اجرا نمایید. شما همچنین می توانید درک و شهود ریاضی لازم برای ابداع معماری ها و راه حل های جدید یادگیری عمیق را به تنهایی ایجاد کنید.
این کتاب یک کتاب عمومی و ریاضیاتی در مورد یادگیری عمیق با استفاده از TensorFlow می باشد. یادگیری عمیق بخشی از یادگیری ماشین می باشد که در آن دنیا را با بهره گیری از مفاهیم سلسله مراتبی مدل می کنیم. این روش همانند مکانیزمی است که مغز انسان به آن روش کار می کند و به کامپیوتر ها این اجازه را می دهد که مفاهیم پیچیده را مدل کنند. کتاب Pro De Learning with TensorFlow، مهارت عملی و عملی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید یادگیری عمیق را از ابتدا بیاموزید و راه حل های یادگیری عمیق را بکار بگیرید. این کتاب به شما امکان می دهد تا با استفاده از TensorFlow اجرای پروژه های هوش مصنوعی و یادگیری عمیق مورد نظر خود را سرعت ببخشید و معماری های مختلف یادگیری عمیق را بهینه نمایید.

دسترسی به کدهای اجرایی کتاب یادگیری عمیق با تنسورفلو

در این کتاب به همه جوانب عملی یادگیری عمیق که در هر صنعت مربوط است، تأکید می شود. شما قادر خواهید بود از نمونه های اولیه نشان داده شده برای ساختن برنامه های جدید یادگیری عمیق استفاده کنید. کد ارائه شده در کتاب در قالب نوت بوک ها و اسکریپت های iPython موجود است که به شما امکان می دهد نمونه هایی را امتحان کنید و آنها را به روشهای جالب گسترش دهید.

آکادمی یادگیری ماشین ایران، امیدوار است تا با ارایه این کتاب به شما دوستان و علاقمندان گرامی حوزه هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، گامی هرچند کوچک در پیشبرد این حوزه در کشور عزیزمان ایران بردارد.

Mathematical Foundations-1

۸۹-Introduction to DeepLearning Concepts and TensorFlow

۱۵۳-Convolutional Neural Networks

۲۲۳-Natural Language Processing Using Recurrent Neural Networks

۲۷۹-Unsupervised Learning with Restricted Boltzmann Machines and Autoencoders

۳۴۵-Advanced Neural Network

۳۹۳-Index

Copyright

نوشته مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *